Meerdere Kortrijkzanen ontvoerd door UFO’s

Om geen nodeloze paniek te zaaien, probeerden het stadsbestuur van Kortrijk en de Belgische Staatsveiligheid het nog tot na gemeenteverkiezingen te verzwijgen, maar nu is er geen ontkennen meer aan: de laatste weken worden steeds meer Kortrijkzanen ontvoerd door zogenaamde UFO’s. We interpelleerden ervaringsdeskundige Eric Flo, die het onomwonden heeft over een ‘nakende buitenaardse invasie van Kortrijk’.

Het was de fotograaf van Kortrijk Scheef Bekeken die gisterennamiddag het onweerlegbare bewijs vastlegde: twee loopschoenen en een volle familieverpakking Durex aan de tunnel in de Doorniksestraat, op nauwelijks een steenworp van de Vlasmarkt, duiden op een plotse en niet geheel geweldloze ontvoering.

We legden deze vreemde ontdekking voor aan onafhankelijk gemeenteraadslid Eric Flo, over wie wel eens wordt gefluisterd dat hij ooit zelf gekidnapt werd door Marsmannetjes. “Ik bén, zoals vele anderen die er niet voor willen of kunnen uitkomen, gekidnapt door buitenaardse wezens, zoveel is zeker. Of ze van Mars waren, weet ik echter niet”, zegt Flo, terwijl hij wat poedersuiker uit een doorzichtig plastic zakje neemt en over zijn tandvlees wrijft, “maar het staat vast dat ze veel intelligenter zijn dan mensen.”

“Zo drukten de exemplaren die mij in 2006 van de straat plukten zich tegenover mij vlot uit in het Algemeen Nederlands, en was hun Overleis beter dan dat van De Spatjes. Ook De Clerckiaans spraken ze, al hoorde ik duidelijk dat zelfs zij het daar wat moeilijk mee hadden. Nu, feit is dat ze een grote kop en ogen hebben, en dat ze rondvliegen in compacte ruimteschepen met lange, ijzeren tentakels, die ze gebruiken om argeloze stadsgenoten te grijpen en naar hun moederschip te brengen, alwaar deze worden onderworpen aan een reeks gruwelijke proeven. Ik weet dat dit wat ongeloofwaardig klinkt, maar ik heb alles aan den lijve ondervonden. Sindsdien is het nooit meer goed met me gekomen.”

Flo staart even in het ijle alvorens verder te gaan. “Die tests waren mensonwaardig. Er waren niet alleen de anale sondes en elektrisch geladen tepelklemmen, maar ook urenlange martelingen om kostbare informatie bij me los te weken. Wat ze wilden weten? Ze waren vooral geïnteresseerd in onze bestuursvorm, en hoe het komt dat in Kortrijk één bepaalde stam er zo lang een potje kan van maken zonder door de andere bewoners op een paal te worden gespietst. Ik moest hen het antwoord echter schuldig blijven.”

Uit hun onderlinge gesprekken, die werden gevoerd in een dieventaaltje dat erg op het Boeregems leek, kon ik opmaken dat ze enkele meer beïnvloedbare ontvoerden in de gemeenteraad zouden proberen te installeren, en dit via een partij die op dat moment nog niks voorstelde. Of denk je dat die Bart De Wever echt zo’n groot debater en grapjas is? Neen hoor, die hebben de aliens gewoon in Antwerpen van de straat geplukt, zijn gelaatstrekken en imposante fysiek gekopieerd en daar een buitenaards wezen in gestopt. En dat hij de laatste maanden zo vermagerd is, heeft niets te maken met dat suffe Pronokal-dieet, maar alles met een aardse allergie die de bestanddelen van ‘Barts’ omhulsel heeft aangetast. Ja, je kunt gerust zeggen dat Bart een beetje ziek is.”

Interessant, maar wat willen ze hiermee bereiken? “Ze willen de boel hier overnemen, da’s toch duidelijk? Maar ik denk niet dat het tot een échte invasie zal komen hé. Wapens zullen er niet aan te pas komen. Hun bedoeling is om zich via andere gehersenspoelde slachtoffers in de gemeenteraad te nestelen, en vervolgens in het schepencollege. Stefaan De Clerck blijft gewoon burgemeester, want die is ook serieus gebrainwashed door dat buitenaards tuig van de richel. Harde bewijzen daarvoor heb ik niet, maar bijvoorbeeld dat idee van een zwevend station is duidelijk niet ingegeven door iemand die vanuit een menselijke logica redeneert. Van minister Q, Bart Caron en Jan Dhaene denk ik dan weer dat ze de allereerste aliens in Kortrijk waren. Het aantal keren dat die van partij zijn veranderd, wijst duidelijk op een buitenaards experiment.”

Geef een reactie

